sobota, 14 marca 2015

Nie chciałam ale się zdecydowałam

Niestety w konkursie na facebooku Psiej Paczki nie udało nam się wygrać. Jestem trochę "rozmemłana" z tego powodu. Długo prowadziłyśmy ale nas wyprzedzili. Nie byłabym sobą jakbym nie prześwietliła właścicielki zdjęcia. Bingo. Okazało się że to jakaś nastolatka (choć pcha mi się na usta inne słowo). Co ja paczę co ja widzę- jest w grupach które zajmują się nabijaniem lajków. Mase ich miała na swoim profilu. Jak to zobaczyłam trochę się zdenerwowałam. Chwytając się ostatniej deski ratunku pozapisywałam się do tych grup. Myśl była taka może akurat. Człowiek chciał uczciwie ale się nie da. Trzeba po trupach do celu. Widać było, że większości to same smarkate siedzą w takich grupach a treść ich postów potrzebuje natychmiastowego wykasowania. Po zakończeniu konkursu wypisałam się z tych grup i nigdy więcej czegoś takiego. Bo chciałam naprawdę chciałam coś dla tego mojego Dziamdziora wygrać. Dlatego się tego chyciłam. Teraz się przekonałam na jakich zasadach co nie co się kreci. Jeszcze zostawała iskierka nadziei, że komisja zdjęcie wybierze ale lipa. Stwierdziłam nigdy więcej udziału w konkurach, na których trzeba zbierać lajki bo trzeba po ludziach pisać i "żebrać" o głosy. Jest to trochę "inne" bo nie wszyscy, do których piszesz polakują ci zdjęcie. Nie czytają wiadomości lub sobie nie życzą sobie czegoś takiego dostawać.  Nawet mamie mówię- "Wybij mi z głowy następnym razem takie konkursy". Mamuśka się śmiała. Też bardzo zaangażowała się w lajkowanie. Napisałyśmy z mamą instrukcję, żeby ludziska wiedziały jak głosować. Punkt po punkcie a człowieki nie czytały postu ze zrozumieniem. To trzeba było wysyłać wiadomości prywatne a one nie wszystkie trafiały do folderu inne. Zamieszanie. Trochę sobie pokwękałam z tego powodu. Długo moje maruderro nie trwało. Dzisiaj zobaczyłam nowy konkurs. Jest on bardziej sprawiedliwy. Ma się aż trzy szanse na nagrodę. Są lajki (znienawidzone przeze mnie), komisja wybiera i losowanie. Zdecydowałam się wysłać zdjęcie Gai :-) Jedna Pani pod konkursowym zdjęciem Gai na facebooku Psiej Paczki napisała- "piękne zdjęcie !!!! jeżeli nawet nie wygracie to i tak jesteście najlepsi"- moja mama powiedziała tak- "To jest nagroda"!!! Następny wpis o tym jak głosować. Spokojnego sobotniego wieczoru :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz