sobota, 21 marca 2015

Witamy WIOSNĘ :-)

 Wreszcie do nas przybyła!!! Od dziś możemy sobie śpiewać- WIOSNA, WIOSNA, WIOSNA ach to TY !!!!!!!!!!!! Przyszła przez wielu tak bardzo oczekiwana i  mnie też ;-) Dzisiaj swoje święto mają również LASY(przez nas ludzi tak bardzo kochane i zaniedbywane). Obchodzony jest MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ LASÓW pod hasłem "LASY, KLIMAT, ZMIANA". Dzień ten został ustanowiony przez Zgromadzenie Ogólne ONZ 28 listopada 2012 roku.  Przy tej okazji będąc na spacerze z Gają zrobiłam zdjęcia pokazujące złą stronę ludzi. Ludzka głupota i bezmyślność. Czasem ręce i nie tylko opadają patrząc na to co wyrzucane jest do lasu. Co siedzi w ludzkich głowach, że wleką w głęboko w las śmieci. Jak prościej byłoby wywieść na śmietnisko lub segregować. Róbmy tak dalej a za parę lat skończą się regenerujące spacery w leśnym zaciszu. Nie będzie grzybów, jagód a zwierzyna leśna będzie umierać przez ludzką głupotę. Mama mi pokazywała zdjęcie jak małemu liskowi ugrzęzła głowa z wyrzuconym słoiku. Las to mieszkanie (ostoja) zwierząt i czasem ludzi. Postawmy się na miejscu sarny, jelenia, dzika, zająca i innych leśnych stworzeń czy chcielibyśmy mieć taki "burdel" we własnym domu? Dzisiejszy dzień skłania do refleksji !!!!!

















Wiosennie GAJA   :-)
 





2 komentarze:

  1. Niestety, masz 1100% racji, nasze lasy wyglądaja jak śmietniki. Jeszcze trochę, i Polska będzie takim śmieciowym vortex'em, jak ten na Pacyfiku... :((( Uściski łapki dla Gajusi od Argosa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uściskaj Argosa ode mnie i Gai :-)

    OdpowiedzUsuń