środa, 6 maja 2015

TOP FOR DOG - gryzaki dentystyczne :-)

Zapraszamy na pierwszą recenzję :-)



Imię- Gaja
Rasa psa- bokser pręgowany
Nazwa testowanego produktu- PURINA PRO PLAN DENTAL PRO BAR.
Wiek psa- około 10 lat
Osoba testująca (właściciel psa)- Jadwiga Kowalska

Skład: ryż-50%, glicerol, składniki mineralne, odwodnione białko drobiowe, pszenica, sorbitol, tłuszcz zwierzęcy, digest, mono- i diglicerydy kwasów tłuszczowych, goździki w proszku -0,2%.
Dodatki technologiczne mg/kg: Betonit:16000; z przeciwutleniaczami.
Składniki analityczne: Białko 8,4%; oleje i tłuszcze 3,4%; popiół surowy 10,9%; włókno surowe 1,4%; wilgotność 16,0%.

Dawno już myślałam nad tym aby Gaja miała okazję do wypróbowania rzeczy przeznaczonych dla psów. Parę tygodni temu udało się i moja psina została testerką. Pierwszym produktem jaki mnie zainteresował były gryzaki dentystyczne firmy Purina. Chciałam znaleźć coś co Gaja będzie chciała jeść. Trochę się obawiałam, że psina się do nich nie przekona bo jest psem czasem wybrednym. Nastał ten długo wyczekiwany dzień i dotarła przesyłka z produktem do testowania :-) Byłam przygotowana na jedną paczkę smaków a tu niespodzianka i przyszły dwie. W jednej znajduje się pięć smaków. Jest zamykana co zapobiega przed wietrzeniem i pozwala zachować świeżość na dłużej. Już przy otwarciu produkt miał ode mnie plus za bardzo fajny przyjemny zapach. Taki trochę chipsowy. Gai od razu powiedziałam - „piesiowe” a ona już zainteresowana co to Pani dla niej ma. Dałam jej jedną przekąskę. Na początku trzeba było się trochę pobawić z psem aby poczuła smak. Po chwili chwyciła i zaczęła go jeść. Jaka byłam szczęśliwa, że przekonała się do tego produktu. Chwila i gryzak zniknął a Gaja prosiła o więcej :-) Widać było że psinie bardzo zasmakowała dentystyczna przekąska.
Podoba mi się jej kształt. Jest miękka co dla psa wiekowego jest ułatwieniem. Nie męczy zębów przy gryzieniu tylko spokojnie cmoka. Jest to taka forma masażu dla dziąseł. Pies ma przyjemny zapach z kufy dzięki goździkowi, który ma również właściwości przeciwzapalne. Już wiem, że będę w przyszłości kupować te dentystyczne przekąski.
Produkt godny polecenia !!!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz