środa, 30 marca 2016

Focze narodziny

..... a mnie znowu tam wywiało. 
Zawitałam ponownie do dobrego miejsca jakie jest Fokarium na Helu. Impulsem żeby tam pojechać była śmierć prof.Krzysztofa Skóry. Człowiek ten stworzył to wspaniałe miejsce gdzie cała Polska i pół świata zjeżdża. Powiedziałam sobie muszę tam pojechać i się zobaczyć z tymi wspaniałymi ludźmi!!!
Na własne oczy widziałam focze narodziny. Było momentami nerwowo ale grunt, że maluchy urodziły się zdrowe. Jest to przeżycie. Wyjechałam stamtąd z naładowanymi bateriami. Teraz czekam miesiąca maja a konkretnie jego pierwszego tygodnia kiedy pojawi się lista przyjętych wolontariuszy na sezon :-) 
Fajnie było przyjechać, zobaczyć się z Ludzko-Foczą załogą i powspominać wspólnie spędzony czas w zeszłym roku. 
Zdjęć mało robiłam. Zatem moi drodzy zapraszam do odwiedzania strony internetowej fokarium http://www.fokarium.com/ oraz profilu tej placówki na facebooku!!! 

Najważniejsze jeśli macie skończone 18 lat dobre chęci i lubicie zwierzęta wysyłajcie zgłoszenia na wolontariat do fokarium http://www.fokarium.com/wolontariat.html  . Macie czas do końca kwietnia!!!  

1 komentarz:

  1. 100/100! Podpisuję się pod tym wszystkimi kończynami! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń