wtorek, 7 kwietnia 2015

Nadleśnictwo Kłodawa konkurs

Uwielbiam wszystko co z lasem związane :-) Jakiś czas temu na facebooku Nadleśnictwo Kłodawa (https://www.facebook.com/Nadlesnictwo.Klodawa?fref=ts) ogłosiło konkurs wiedzy leśnej. Tak chciałam i nie chciałam wystartować. Buszując sobie po fejsie zobaczyłam pierwsze pytanie. Stwierdziłam odpowiem i udało się. Następnego dnia zobaczyłam, że zdobyłam 3 punkty. Ucieszyłam się (w ogóle się nie spodziewałam, że udało się jakiekolwiek punkty łapnąć). Podbudowana tym, że skoczyłam na podium walczyłam dzielnie o każde punkty z dnia na dzień :-)
Udało się!!!!! Zdobyłam pierwsze miejsce!!! Trochę to nerwów czasem kosztowało ale warto naprawdę warto było. W piękne piątkowe przedpołudnie (27.03.2015r.) przyszła paczka z nagrodą. Krok po kroku wzięłam się za jej "rozbrajanie" :-)

Oto moje nagrody
Najważniejsza jest dla mnie dedykacja :-) Nie zauważyłam jej za pierwszym razem.
Jak ją przeczytałam to się popłakałam :-)


 

 

Już druga tura konkursu dobiega końca ale jakoś teraz się ogarnęłam z wpisem na blogu. Bronie trzeciego miejsca.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz