niedziela, 1 lutego 2015

Nasi TORREADORZY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ach co to było za emocjonujące popołudnie. Nasi szczypiorniści wyjeżdżają z brązowym medalem mistrzostw świata!!! Nasi chłopcy będą stać na pudle. Jupi!!! Warto było kombinować z ustawieniem dekodera aby móc oglądać mecz. Chociaż w trakcie wyłanczałam telewizor bo emocje brały górę. Pod koniec meczu jednak włączyłam telewizor ponownie i oglądałam z zacięciem mecz choć powiedzmy sobie szczerze to był horror. W trakcie oglądania padały z moich ust "szczypiorki". Moja mama to musiała mieć ubaw ze mnie w pokoju obok :-) W ostatnich minutach i sekundach spokojnie się nie dało siedzieć na kanapie i się włączył "krążownik" po domu. Zaklinania i  inne "czary mary" żeby tylko naszym dobrze poszło. I stało się. Gdy odgwizdano koniec meczu i było wiadomo, że nasi wygrali to był okrzyk radości!!!!!!!!!! Łzy się polały bo jak tu nie płakać po takiej dawce emocji!!! Jak widziałam Hiszpanów płaczących zrobiło mi się ich trochę żal. Jednak chłopaki też płaczą. Panowie dla nas jesteście Złoci dla świata Brązowi!!! W takich momentach jestem dumna, że jestem POLKĄ!!! Mało jest ku temu okazji aby tak mówić. Teraz cieszmy się z wygranej naszej repezentacji!!! POLSKA górą!!!

1 komentarz:

  1. Szkoda tylko, że nie wyszło nam w poprzednim meczu z Katarem... No cóż - brąz też szlachetny metal... ;)

    OdpowiedzUsuń