sobota, 7 lutego 2015

20 lat minęło

Witajcie :-) Od środy zbieram się do napisania paru słów o Balu Karnawałowym uświetniającym 20-lecie WTZ Olesno. Ach co to był za bal. Uczestniczyło w nim wielu zaproszonych gości oraz placówki zajmujące się osobami niepełnosprawnymi zaprzyjaźnione z WTZ-em. Były przemowy na czele z Panią Kierownik, która czuwała nad przebiegiem uroczystości. Zabawa udana. Fajnie tak patrzeć na osoby niepełnosprawne, które podczas takiej imprezy zapominają o swoich dysfunkcjach. Tańczą i śpiewają pełni energii życiowej!!! Ja się wytańczyłam z moimi w-skersami :-)  Zachęcam do odwiedzania strony internetowej warsztatów http://wtzolesno.prv.pl/ oraz polubienia facebook-a https://www.facebook.com/wtz.olesno?fref=ts.




Przed każdym nakryciem stało magiczne pudełko, w którym znajdowały się pocztówki z pracami uczetników WTZ Olesno :-)



Zeskanowałam zawartość magicznego pudełeczka:-) Możecie podziwiać dzieła sztuki :-) Każda kartka posiada sentencje.


                    


      














Dla mnie jako wolontariuszki z wieloletnim doświadczeniem słowa zawarte na tym obrazku są ważne :



2 komentarze:

  1. poprzedni komentarz do tego wpisu wysłałam w formularzu kontaktowym... no cóż technologia tego bloga mnie przerosła ;)
    widziałam zdjęcia z tej imprezy na fb - widać że zabawa była przednia :)
    pocztówki są przepiękne ! mi najbardziej podobają się 1,2 i ostatnie dwie :)

    OdpowiedzUsuń