piątek, 30 stycznia 2015

Takie tam................

Jakoś tak się nie mogę ostatnio zebrać do pisania. Powód mam bo wciągnęła mnie trylogia Greya. Pierwszy tom przeczytałam. Szybko poszło :-) Sama się dziwię, że tak idzie czytanie. Dawno tak nie miałam (chyba ostatnio jak był szał na Harrego Pottera a było to bardzo dawno :-) ). Teraz łykam drugi a za chwilę pochłonę trzeci :-) Czyta się super!!! Gwarantuje noce nie przespane. Jak jest lista zakazanych książek (powinna też trafić do działu "Dozwolone od lat 18-tu") to ta trylogia powinna być na pierwszym miejscu!!!  Zrozumieją mnie osoby co miały przyjemność obcowania z nią. Książka typowa dla kobiet a jak się jakiś pan na nią skusi to nie będzie źle.

                                                                                                                                     fot.Jadwiga Kowalska

Dzisiaj pogoda nie rozpiesza. Pada śnieg a jak tak będzie do jutra to biorę aparat i moją psine w plener porobić zdjęcia :-)

 Troche mnie nosi bo nie poszło naszym szczypiornistą :-( Ja i tak jestem dumna z naszej drużyny!!!  Szkoda, że sędziowie nie byli sprawiedliwi. Jestem tym zdegustowana :-/ Widać potęgę pieniądza i to jest przykre.
W takich sytuacjach zatraca się duch sportowej walki i nie ma sensu oglądać bo wiadomo jaki jest wynik z góry. Koniec marudzenia i teraz trzeba trzymać kciuki za naszych w następnym meczu. W końcu grają o trzecie miejsce i mogą stanąć na pudle. Miałam ochotę oglądać skoki ale tak jakoś dałam se spokój. Zerkam na relacje w interncie. Mam nadzieje, że będzie dobrze :-) Patrzę a tu info, że Stoch pierwsze miejsce!!!! Odrazu humor mi się poprawił :-)


2 komentarze:

  1. Przeczytałam wszystkie 3 tomy i jestem tą książką wręcz zauroczona :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Też przeczytałam całą trylogię! :) Bardzo mnie wciągnęła chociaż momentami powtórzenia były męczące (np. "moja wewnętrzna bogini" ;] ) jestem ciekawa filmu, który trafia do kin w lutym.

    OdpowiedzUsuń