środa, 21 stycznia 2015

Moje 12 lat a ich 20 lat

Jest godzina 15.00 mama wraca do domu i daje mi kopertę. Myślę sobie co to może być. Patrzę na adresata jest to znane mi od 12 lat niezwykłe miejsce:-) Otwieram kopertę i wyciągam zaproszenie na Bal Karnawałowy uświetniający 20-lecie Warsztatów Terapii Zajęciowej :-) Byłam tak mile zaskoczona, że parę razy czytałam aby to do mnie dotarło :-) Oczywiście się tak wzruszyłam, że się popłakałam. Tak sobie teraz siedzę i myślami sięgam do momentu jak poznałam WTZ. Analizuje i mówię głośno w myślach to już 12 lat jak znam tą placówkę. Za przyjaźniłam się z uczestnikami. Już zaczynam odliczanie do imprezy!!! Następny wpis będzie o tym i jak to z tym wolontariatem jest u mnie oraz od czego (kogo) to wszystko się zaczęło.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz